کمک میلیون دلاری « نیمار » به سیل زدگان

کاپیتان برزیلی به داد سیل زدگان رسید.

کمک میلیون دلاری « نیمار » به سیل زدگان
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان ؛ کاپیتان تیم ملی فوتبال برزیل «یک میلیون دلار» برای پیدا کردن مفقودان سیل وحشتناک کشورش اهدا کرد.

 «اجاره 10 بالگرد برای کمک به سیل زدگان توسط نیمار»، این گزارش امروز (دوشنبه) نشریه گلوبو از اقدام بشردوستانه کاپیتان تیم ملی برزیل در کمک به سیل زدگان این کشور است.شمار قربانیان سیل در ایالت «ریو گرانده جنوبی» برزیل شده به دست‌کم ۷۸ نفر رسیده و 105 نفر ناپدید شدند. بر اساس گزارش رسانه های محلی، بیش از ۱۱۵ هزار نفر از مردم این ناحیه نیز بی‌خانمان شده‌اند.

 باشگاه پاری سن ژرمن تابستان گذشته نیمار را با مبلغ 100 میلیون یورو به الهلال فروخت تا این بازیکن برزیلی با قراردادی 2 ساله به تیم شهر ریاض ملحق شود. دستمزد ستاره برزیلی سالیانه 100 میلیون یورو است و دومین بازیکن پردرآمد دنیا بعد از رونالدو به شمار می آید.اما کاپیتان تیم ملی برزیل در ابتدای راه در ایام فیفا دی رباط صلیبی پاره کرد تا سعودی ها را شوکه کند. نیمار این روزها دوران نقاهت خود را پشت سر می گذارد تا در فصل آینده برای الهلال به میدان برود.

 نشریه برزیلی می‌نویسد که سیل بیش از «۴۰۰ هزار نفر از ساکنان ایالت ریو گرانده جنوبی بدون برق» و «حدود یک سوم جمعیت ایالت نیز بدون آب» کرده است.بر اساس رسانه برزیلی، کاپیتان تیم ملی برزیل بعد از ناپدید شدن چندین شهروند برزیلی در این سیل وحشتناک سریعا با مسئولان امدادرسانی تماس گرفته و برای پیدا شدن افراد مفقودی «چندین بالگرد به مبلغ یک میلیون دلار اجاره کرد».

 

ت ت
کدخبر: 213406 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها