• دوشنبه / ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۳
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 1403021711869
  • خبرنگار : 71442

در گفت‌وگو با ایسنا

حمید استیلی: احترام خاصی برای گزارشگران ورزشی قائلیم

حمید استیلی: احترام خاصی برای گزارشگران ورزشی قائلیم

حمید استیلی از دو اسطوره گزارشگری زنده‌یاد عطاءالله بهمنش و همچنین مسعود اسکویی یاد کرد و این چنین گفت: این عزیزان از قدیم با امکانات کم کار کردند و صدایشان همیشه ماندگار است. صداوسیما باید به ماندگاری آنها توجه کند و حداقل جایی را باید به نام این اسطوره‌های گزارشگری داشته باشد.

حمید استیلی در گفت‌وگویی با ایسنا با اشاره به بزرگانی چون عطاءالله بهمنش و زنده‌یاد مسعود اسکویی که اسطورهای حوزه رسانه و ورزش بودند، گفت: این عزیزان از قدیم با امکانات کم کار کردند و صدایشان همیشه ماندگار است. صداوسیما باید به ماندگاری آنها توجه کند حداقل جایی را باید به نام این اسطوره‌های گزارشگری داشته باشند و به عنوان مثال مجسمه‌ای از آنها داشته‌ باشیم و همیشه یادشان در خاطره‌ها بماند.

این بازیکن سابق تیم ملی درباره‌ی مسعوداسکویی که به کدام ویژگی شهره داشت، بیان کرد: صدای آقای اسکویی صدای ماندگاری بود که بعد از رفتنشان هم باقی خواهد ماند. چه خوب است که ما قدر بزرگترها و اسطوره‌های خودمان را بدانیم. آقای اسکویی واقعا اسطوره بود هم در صداوسیما و هم اینکه همه ورزش‌ها را می‌شناخت و گزارش می‌کرد.

استیلی با اعتقاد بر اینکه نگاه مسعود اسکویی جانبدارانه نبود، بیان کرد: گزارش‌های ایشان در رادیو هم طوری بود که انگار داریم آن را می‌بینم و همچنین نقدشان خیلی محترمانه بود. آقای اسکویی که رفتند اما قدر آنهایی که هستند را بدانیم.

استیلی همچنین درباره‌ی تعاملش با گزارشگران رادیو و تلویزیون هم این چنین گفت: ما همیشه ارتباط داریم و احترام خاصی برای آنها قائل هستیم. مخصوصا اگر نقدهای خوب و منصفانه داشته باشند.

بر اساس این گزارش، دوستداران ورزش از نسل قدیم گزارش‌های مسعود اسکویی پیشکسوت رسانه‌های ورزشی را در برنامه «ورزش از نگاه دو» تلویزیون از جمله فوتبال به یاد دارند. وی از سال ۶۰ به بعد به رادیو رفت و مسابقات ورزشی را در رادیو ورزش گزارش می‌کرد. مسعود اسکویی، گوینده و مجری کارشناس پیشکسوت شبکه رادیویی ورزش روز چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت ماه درگذشت.

همچنین مراسم یادبود مسعود اسکویی امروز ۱۷ اردیبهشت ساعت ۱۳ تا ۱۴ و ۳۰ دقیقه در مسجد بلال صدا و سیما برگزار می‌شود.

حمید استیلی: احترام خاصی برای گزارشگران ورزشی قائلیم
حمید استیلی در مراسم تشییع مسعود اسکویی

حمید استیلی: احترام خاصی برای گزارشگران ورزشی قائلیم

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha