۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۵۰
کد خبرنگار: 5593
کد خبر: 85467960
T T
۱۴ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

گانتس: به زودی کابینه را ترک خواهم کرد

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۵۰
کد خبر: 85467960
گانتس: به زودی کابینه را ترک خواهم کرد

تهران- ایرنا- همزمان با ناکامی رژیم صهیونیستی در تحقق اهداف خود در جنگ علیه غزه، عضو کابینه جنگ این رژیم امروز (دوشنبه) اعلام کرد که به زودی کابینه را ترک می‌کند.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فلسطینی (سما)، «بنی گانتس» عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی امروز از کناره‌گیری خود از عضویت در کابینه خبر داد.

گانتس گفت: به زودی کابینه را ترک خواهم کرد. ما خواهان دستیابی به امنیت هستیم و هر چیز دیگری غیر از آن تنها یک سخن پوچ است.

وی افزود: به زودی پیشنهاد انحلال کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی در ماه سپتامبر آینده را ارائه خواهیم کرد و معتقدیم که باید (این پیشنهاد) تصویب شود. حتی زمانی که ما کابینه را ترک کنیم شانس ابقای آن البته با اکثریت افراطی‌های خطرناک وجود دارد. بنابراین برای برگزاری انتخابات تلاش خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا، پس از گذشت هفت ماه جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و ناکامی این رژیم در تحقق اهداف اعلامی خود، اکنون این جنگ به مهمترین عامل تشدید تنش بین سران رژیم اشغالگر تبدیل شده و در حالی که نتانیاهو و متحدانش خواهان تداوم جنگ هستند، مخالفان آنها بر آتش بس و آزادی اسرای صهیونیست تاکید دارند.

بسیاری از کارشناسان، هدف نتانیاهو از اصرار بر تداوم جنگ را، حفظ حیات سیاسی و فرار از تعقیب قضائی می دانند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha