اعتراف یک پرسپولیسی: استقلال شخصیت قهرمانی دارد

نیما نکیسا مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در واکنش به باخت تیمش مقابل استقلال گفت: تیم ما تیم پرتلاشی است. باعث افتخار است که وقتی به استقلال گل می زنیم مثل اتوبوس دفاع نمی کنیم.

به گزارش اینتیتر به نقل از آفتاب نیوز، نیما نکیسا مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در واکنش به باخت تیمش مقابل استقلال گفت: تیم ما تیم پرتلاشی است. باعث افتخار است که وقتی به استقلال گل می زنیم مثل اتوبوس دفاع نمی کنیم. سرمربی ما آدم بسیار با دانشی است و بچه های بسیار سخت کوشی داریم. فکر می کنم همه فوتبالدوستان و خبره ها بازی خوبی را که مقابل بهترین تیم انجام دادیم دیدند. شاید اگر از موقعیت های خود استفاده می کردیم و گل های دوم و سوم را می زدیم، امروز از نظر اخلاقی، رفتاری و با نتیجه پیروز می شدیم. امیدوارم در هر کاری بتوانیم علاوه بر کسب نتیجه به اخلاق و صلاح لیگ کمک کنیم. دیروز صحنه هایی در ورزشگاه بود که ورزشی نبود. تا جایی که می شود باید در کنار این نتایج عشق و محبت را به پرسپولیس و استقلالی ها و سپاهانی ها تزریق کنیم. همه با هم کمک کنیم امروز ما تیم بازنده هستیم، اما تبریک شما نشان می دهد که خوب کار کردیم و حریف شریف و کوشا بودیم.

و افزود: ما کوتاه نیامدیم و تا آخرین لحظه جنگیدیم. استقلال شخصیت قهرمانی دارد و پرسپولیس هم آن شخصیت را دارد. آنها سال ها قهرمان بودند و مدرسه شان مدرسه تیم های قهرمان است. تیم های بزرگی هم هستند که حالا خود را کاندیدا معرفی کرده اند مثل ذوب آهن.

مدیرعامل ذوب آهن تاکید کرد: تیم ما خوب بازی می کند و برای کسب نتیجه تدابیری اتخاذ می کند اما گاهی توپ ما به درون دروازه نمی رود.

وی با اشاره به اعتماد مدیریت باشگاه ذوب آهن به محمد ربیعی مربی خود خاطرنشان کرد: محمد ربیعی شخصیت بسیار دوست داشتنی است. نه به خاطر کارمان، بلکه به خاطر شخصیتش، مسئولیت پذیری را دوست دارد و علاقه زیادی به تمرین دارد. او ۱۳ تا ۱۴ ساعت در روز کار می کند. تیم ما تیم جوانی است و به نظرم موقعیتی که در نیم فصل اول داشتیم حباب بود. ثروت تیم ما چه در بودجه و چه در شرایط نمی تواند با برخی تیم ها رقابت کند. هرکس با توجه به شرایط خود بازیکن جذب می کند اما ما افتخار می کنیم که تیمی را تشکیل می دهیم که در آن دانیال ایری ۱۸ ساله و هادی باغبانی حضور دارند که در جوانی برای ما بازی می کرد و فردای آن روز در لیگ به مصاف نساجی رفت!

نکیسا درباره نارضایتی کادرفنی استقلال گفت: یک سری رفتارهای هیجان انگیز از برخی بازیکنان دیدیم اما ما بزرگترها که یکی دو نسل عقب هستیم باید به آنها اطلاع دهیم.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.