جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

عملیات «وعده صادق» محصول پیشرفت ایران در علوم نظامی است


عملیات «وعده صادق» محصول پیشرفت ایران در علوم نظامی است

حجت‌الاسلام جلیلی‌صفت با تأکید بر اینکه عملیات «وعده صادق» محصول پیشرفت ایران در عرصه دانش و علوم نظامی است، گفت: این عملیات یک رزمایش بین‌المللی و نمایشگاه جهانی بود که شالوده و اساس رژیم صهیونیستی را دچار چالش کرد.

به گزارش 9 صبح،‌ آئین تجلیل از اساتید نمونه مراکز آموزشی و یگان‌های پدافندی با حضور امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، حجت‌الاسلام والمسلمین «احمد جلیلی‌صفت» جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و جمعی از فرماندهان و مدیران نیروی پدافند هوایی در سالن همایش شهید مطهری ستاد این نیرو برگزار شد.

حجت‌الاسلام جلیلی‌صفت در این مراسم با بیان اینکه انسان گران‌سنگ‌ترین و ناطق‌ترین موجود عالم است، گفت: انسان باید با همتی والا و تلاشی روزافزون به اوج کمالات در تمامی عرصه‌ها برسد.

وی با اشاره به اینکه با جستجو و بررسی در ادیان مختلف در حوزه توجه به علم، علم‌آموزی و نیز تکریم جایگاه علم و دانش متوجه می‌شویم که دین مبین اسلام توجه ویژه‌ای به این مقوله دارد، افزود: دین اسلام جایگاه ویژه‌ای برای علم آموزی، تعلیم و تعلم و مقام شامخ معلم قائل است.

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش عنوان کرد: علم و دانش ربطی به  عقیده، ملیت، جنسیت و... ندارد و باید با تلاش و کوشش به پیشرفت در زمینه‌های مختلف علمی رسید.

حجت‌الاسلام جلیلی‌صفت اضافه کرد: علم بدون عمل جامعه و فرد را دچار چالش و نابودی می‌کند و یقیناً علم و دین لازم و ملزوم یکدیگرند.

حجت‌الاسلام جلیلی صفت با بیان اینکه عملیات «وعده صادق» محصول پیشرفت ایران در عرصه دانش و علوم نظامی است، گفت: عملیات وعده صادق یک رزمایش بین‌المللی و نمایشگاه جهانی بود که به دنیا ثابت کرد پیشرفت علم و دانش در برتری و اقتدار ایران اسلامی بارز و کاملاً مشهود است و این عملیات شالوده و اساس رژیم صهیونیستی را دچار چالش کرد.

منبع: دفاع پرس

    نظر شما