شماره‌گذاری ایکس ۵۵ پرو تا اطلاع ثانوی متوقف شد

سازمان ملی استاندارد ایران اعلام کرد: به علت وجود نقص فنی در برخی از خودروهای مدل ایکس ۵۵ پرو تولیدی شرکت مدیران خودرو، تا اطلاع ثانوی شماره‌گذاری این خودرو متوقف می‌شود.

به گزارش صدای بورس،بر اساس اعلام سازمان ملی استاندارد ایران، مهدی انگورج، مدیرکل دفتر تخصصی ارزیابی انطباق صنایع، حمل و نقل و ماشین‌آلات سازمان ملی استاندارد ایران در نامه‌ای به پلیس راهور ناجا اعلام کرد: برابر بررسی‌های فنی به عمل آمده و با توجه به مفاد استاندارد ملی ایران به شماره ۶۹۲۴ در خصوص وجود نقص ایمنی بحرانی، ضمن تعلیق اعتبار تأیید نوع خودروی مذکور، ضروری است، شماره‌گذاری آن متوقف شود.

گفتنی است، چند روز گذشته فیلمی در فضای مجازی از لحظه شکسته شدن اکسل خودرو ام‌وی‌ام X ۵۵ پرو و واژگونی آن در اتوبان کاشان-قم منتشر شد که با واکنش‌های زیادی همراه شده است.

منبع: مهر

کد خبر 494963

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • اجرای طرح طبقه‌بندی و احساس عادلانه بودن دستمزد

    اجرای طرح طبقه‌بندی و احساس عادلانه بودن دستمزد

    بر اساس گزارش‌ها سال گذشته اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در استان تهران ۵۰ درصد رشد داشته است. به اعتقاد کارشناسان با اجرای این طرح،‌ عدالت مزدی در مجموعه‌ها رعایت می‌شود و انگیزه کار در کارگران بالا خواهد رفت.

  • دست کوتاه تولیدکنندگان در تامین مواد اولیه

    دست کوتاه تولیدکنندگان در تامین مواد اولیه

    وضعیت تامین مواد اولیه در ایران با چالش هایی از جمله گرانی، تغییر قیمت، عدم ترخیص و عدم تامین مکفی مواجه بوده، مساله ای که تولیدکننده را روز به روز ناتوان‌تر کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =