افزایش سرمایه «ولیز» در راه است

مدیر عامل شرکت لیزینگ ایران ،گفت: شرکت «ولیز» برنامه افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌های خود را در بخش املاک در نظر دارد.

به گزارش صدای بورس، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت لیزینگ ایران با نماد «ولیز» با حضوربیش از ۶۵درصد سهامداران برگزار شد.

حمیدرضا کردلوئی، مدیر عامل شرکت لیزینگ ایران در مجمع عمومی عادی سالیانه «ولیز» با بیان اینکه بعد از پنج سال مجوز فعالیت لیزینگ از بانک مرکزی اخذ شد، دستاورد های این شر کت در سال گذشته را تشرح کرد و گفت: رشد ۵ برابری تسهیلات اعطایی ، عدم تمرکز بر نوع خاصی از تسهیلات، رشد ۳۶۷ درصدی درآمد عملیاتی شرکت، تغییر زیان ۵۶۸ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۱ به سود عملیاتی ۷۲۵ میلیارد ریال در سال گذشته ،کاهش ۶۰ درصدی زیان عملیاتی به مبلغ ۹۸۵ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۲، گزارش بازبینی اصلاح و بروزرسانی آیین‌نامه‌ها وتعیین تکلیف وضعیت مالیاتی سال‌های قبل از جمله دستاوردهای آینده «ولیز» است.

وی در ادامه افزود: شرکت لیزینگ ایران با افزایش سود خالص و درآمد عملیاتی رو به رو است به طوری که در سال‌های گذشته شرکت با فروش دارایی‌ها سعی در افزایش درآمد داشت اما اکنون سود خالص، از محل عملیات اصلی شرکت است.

مدیر عامل شرکت لیزینگ ایران در خصوص افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی گفت: شرکت برنامه افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌های خود را در بخش املاک در نظر دارد.

به گفته وی صرفاً دفتر مرکزی و یک ملک دیگر قابل فروش هستند و با اینکه به بانک تجارت بدهی داریم، قصد فروش املاک را نداریم.

کردلوئی، ادامه داد: تعیین تکلیف ملک تبریز هم ظرف یک ماه دیگر برای انتقال مالکیت صورت خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت لیزینگ ایران اعلام کرد تا شش ماه آینده می‌توانیم انتشار اوراق داشته باشیم.

وی ارتقا جایگاه صنعت لیزینگ، افزایش بهره‌وری سرمایه و ارتقا سرمایه انسانی شرکت،افزایش میزان سرمایه، حداکثرسازی‌رضایت مشتریان،سرعت بالای ارائه خدمات،توسعه حوزه جغرافیایی تحت پوشش،تنوع خدمات،ارتقاء سطح دانش و برنامه آموزشی شرکت را از جمله اهداف کلان این شرکت در آینده اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت لیزینگ ایران برنامه‌های استراتژیک «ولیز» را تشریح کرد و گفت: توسعه محصول و بازار، ایجاد بستر مناسب جهت هم‌افزایی، ایجاد تنوع در منابع و مصارف از برنامه های استراتژیک شرکت است.

کردلوئی در مورد بازه تسهیلاتی که شرکت لیزینگ ارائه می‌دهد، گفت: شرکت تسهیلات با اقساط بالای ۳۶ ماه را ارائه نمی‌دهد. تسهیلاتی که پنج ماه گذشته ارائه داده شده تا ۳۶ ماه بوده است.

درپایان مجمع عمومی عادی سالیانه سهام شرکت لیزینگ ایران پس از تصویب صورت‌های مالی به پایان رسید و سودی میان سهامداران تقسیم نشد.

کد خبر 494964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =