۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۳۷
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85470380
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

هلاکت ۴ نظامی صهیونیست در نوار غزه

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۳۷
کد خبر: 85470380
هلاکت ۴ نظامی صهیونیست در نوار غزه

تهران- ایرنا- ارتش رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) با اذعان به بخشی از تلفات خود در جنگ از هلاکت چند نظامی این رژیم در جریان درگیری‌های ۲۴ ساعت گذشته در نوار غزه خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی در این باره اعتراف کرد: چهار نظامی ارتش در جریان درگیری‌های ۲۴ ساعت گذشته در نوار غزه کشته شدند.

طبق بیانیه ارتش رژیم صهیونیستی، ار ابتدای جنگ تا کنون سه هزار و ۳۶۱ نظامی این رژیم زخمی شده‌اند و هزار و ۶۱۰ نفر از آنها در جریان درگیری‌های زمینی در نوار غزه زخمی شده‌اند.

برپایه این گزارش، از این تعداد جراحت ۵۲۰ نظامی صهیونیست شدید بوده است.

ارتش رژیم اشغالگر در ادامه به هلاکت ۴۱ نظامی خود در نتیجه تیراندازی نیروهای خودی خبر داد.

طبق این بیانیه، همچنین ۶۳۰ نظامی نیز در نتیجه تیراندازی نیروهای خودی و همچنین حوادث رخ داده در جریان عملیات زخمی شده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه اعلام کرد که درحال حاضر ۲۴۳ افسر و نظامی برای مداوا در بیمارستان به سر می‌برند و حال ۲۶ نفر از آنها وخیم است.

کابینه جنگ رژیم صهیونیستی روز دوشنبه به رغم مخالفت‌های بین‌المللی، تهاجم زمینی به شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه را تائید کرد و ارتش این رژیم، از روز سه‌شنبه بخش فلسطینی گذرگاه رفح در شرق این شهر را اشغال کرده‌ است.

جنبش حماس روز دوشنبه در بیانیه ای تأکید کرد که تدارک ارتش رژیم صهیونیستی برای حمله به رفح بیانگر اصرار «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم بر تداوم نسل‌کُشی است.

این جنبش تأکید کرد که حمله به رفح هرگز برای ارتش رژیم صهیونیستی تفریحی نخواهد بود و مقاومت قهرمان فلسطین از جمله گردان‌های عزالدین القسام آماده دفاع از ملت، نابودی دشمن و به شکست کشاندن طرح ها و اهداف آن است.

به گزارش ایرنا، پس از گذشت ۲۱۵ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم اشغالگر طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۲۱۵ روز نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره بوده، به تسلیم وادارد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha