۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۵۲

کیت فوربس؛

هلال احمر ایران عضوی فعال و تلاشگر است

هلال احمر ایران عضوی فعال و تلاشگر است

رییس فدراسیون بین‌المللی جمعیت های صلیب سرخ و هلال احمر گفت: جمعیت هلال احمر ایران عضوی فعال و تلاشگر است.

به گزارش خبرگزاری مهر، کیت فوربس، رئیس فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال احمر در پیامی‌به هلال احمر ایران، فرارسیدن روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر را تبریک و جمعیت هلال احمر ایران را عضوی فعال و تلاشگر قلمداد کرد.

در متن پیام کیت فوربس آمده است:

رئیس، دبیرکل و همکاران و داوطلبان محترم جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران؛ هفته بزرگداشت هلال احمر و صلیب سرخ زمانی است برای تفکر مجدد و اندیشیدن به اهداف و راه‌هایی که طی شده و مقرر است برای ساخت فردایی بهتر برای زیستن مسالمت‌آمیز انسان‌ها به سمت آن حرکت کنیم. این بزرگداشت همچنین یادآور فداکاری‌ها و ایثارگری‌های تمامی‌کسانی است که در هموار ساختن این مسیر تلاش کردند و به مسیر خود یقین و باور داشتند.

هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و کارکنان و داوطلبان آن به عنوان یکی از اعضای فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ و هلال احمر همواره به عنوان عضوی فعال و تلاشگر در عرصه‌های مورد نیاز حاضر بوده و اقدامات خود را به بهترین شکل ممکن به انجام رسانده است. از این رو لازم است مراتب تقدیر و تشکر و تبریک خود را از اقدامات و همکاری‌های مستمر و پیگیری شما و همکارانتان اعلام دارم.

لازم است در شروع سال جدید کاری تمامی جمعیت‌های ملی بار دیگر با تکیه بر اهداف و آرمان‌های نهضت بین‌المللی صلیب سرخ و هلال احمر سالی به دور از جنگ و قحطی و سراسر آرامش و امنیت را برای تمامی انسان‌ها به ویژه مردم غزه آرزو دارم.

خواهشمندم مراتب تقدیر و تشکر اینجانب را به تمامی همکاران آن جمعیت ابلاغ کنید.

کد خبر 6100649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha