سامسونگ بزرگ‌ترین تولیدکننده مانیتور اولد در دنیا است

چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
اتصال PS5 به مانیتور Odyssey Neo G9 سامسونگ
سامسونگ یک‌سال پس از عرضه‌ی اولین مانیتور اولد خود، به بزرگ‌ترین برند مانیتور اولد دنیا تبدیل شد.
تبلیغات

سامسونگ هم‌اکنون بزرگ‌ترین تولید‌کننده‌ی مانیتور اولد در دنیا محسوب می‌شود؛ آن هم درحالی که اولین مانیتور اولدش را یک سال پیش عرضه کرد. بر اساس جدیدترین آمار شرکت تحقیقاتی IDC، سامسونگ در سال ۲۰۲۳ سهم ۲۸٫۳ درصدی از بازار جهانی مانیتورهای اولد را به خود اختصاص داد.

سامسونگ ۳۴٫۷ درصد از ارزش بازار مانیتورهای اولد را در اختیار دارد، به این معنی که مانیتور‌های گران‌تری را نسبت‌به سایر برندها می‌فروشد.

غول کره‌‌ای علاوه‌بر اینکه برند شماره‌ یک مانیتورهای اولد جهان در زمینه‌ی فروش و درآمد است، ۲۰٫۸ درصد از بازار جهانی مانیتورهای گیمینگ را نیز به خود اختصاص داده و برای پنج سال متوالی بزرگ‌ترین تولید‌کننده‌ی مانیتورهای گیمینگ جهان باقی مانده است.

جئونگ هون، قائم‌مقام کسب‌و‌کار Visual Display سامسونگ، گفت: «دستیابی به جایگاه اول جهانی تنها یک سال پس از ورود به بازار مانیتورهای اولد، نتیجه‌ی نوآوری‌های فنی مکرر برای ارائه‌ی کیفیت تصویر و عملکرد گیمینگ بی‌نظیر برای گیمر‌ها است... ما سرسختانه ادامه خواهیم داد تا اطمینان حاصل‌ کنیم که مانیتور‌های اودیسی به‌عنوان بهترین مانیتور‌های گیمینگ شناخته شوند.»

اولین مانیتور سامسونگ با نمایشگر اولد، مانیتور ۳۴ اینچی اودیسی اولد G8 بود که در سال ۲۰۲۲ عرضه شد. سامسونگ تاکنون چندین مانیتور اولد دیگر همچون مانیتور‌های اودیسی اولد G9 و اودیسی اولد G6 را معرفی کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات