خبرگزاری کار ایران

توسعه زیر ساختها و تبلیغات مناسب دو مولفه مهم برای توسعه گردشگری در مناطق اراد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۸۵۵۸

سیاستگداری یکپارچه، رفع موانع، توسعه زیر ساختها و تبلیغات مناسب از مهمترین مولفه های بی بود که برای گسترش گردشگری سلامت و توسعه گردشگری خارجی در مناطق آزاد کشور در نشست معاونان فرهنگی این مناطق مورد تاکید قرار گرفت.

معاون فرهنگی و گردشگری مناطق آزاد کشور در هشتمین نشست معاونان فرهنگی و مدیران گردشگری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی که در شهر آبادان به میزبانی منطقه آزاد اروند برگزار شد، بر اجرای طرح جامع گردشگری و معرفی جاذبه های فرهنگی و گردشگری در این مناطق تاکید کرد و گفت که در سال جاری مناطق ازاد گسترش گردشگری سلامت و توسعه گردشگری خارجی را در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامرضا خلیلی نیا، در این باره توسعه مراکز درمانی و بیمارستانی شهر آبادان اشاره کرد و گفت که این شهر می تواند به قطب گردشگری سلامت در بین مناطق آزاد باشد و گفت که در حال حاضر بیش از ۸ بیمارستان در این شهر وجود دارد که منطقه آزاد به عنوان پشتیبان دانشگاه علوم پزشکی آبادان می تواند ایفای نقش کند.

همچنین وی به موضوع هم مرز بودن شهرهای خرمشهر و آبادان به شور عراق اشاره کرد و گفت که این دو شهر ظرفیت خوبی برای زائران عتبات عالیات دارد. 

وی به خدمت رسانی به یک میلیون و ۸۰۰ هزار زائر در اربعین پارسال اشاره کرد و گفت امسال نیز این امر در شهریور ماه اجرایی خواهد شد.

وی از تسهیل در صدور مجوزها در راستای توسعه گردشگری سلامت و خارجی خبر داد و گفت که با تفاهم نامه ای که به زودی بین منطقه ازاد اروند و سازمان پایانه های مسافربری استان خوزستان مسئله مدیریت پایانه شلمچه رفع خواهد شد.

توسعه زیر ساختها و تبلیغات مناسب دو مولفه مهم برای توسعه گردشگری در مناطق اراد

حجت الاسلام هادی زرشناس، معاون فرهنگی منطقه آزاد اروند نیز به موضوع گردشگری سلامت اشاره کرد و گفت که علاوه بر این موضوع شهرهای خرمشهر و آبادان می توانند در حوزه گردشگری خارجی نیز فعالتر شوند چرا که جاذبه های بسیاری دارد و دارای مرزهای زمینی و آبی است.

وی به شب اروند اشاره کرد که با حضور سفرای کشورهای ترکیه و عراق د ر شهر آبادان با موفقیت برگزار شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز