لغو پروازهای روزانه شرکت یونایتد ایرلاینز آمریکا به تل آویو تمدید شد

تهران-ایرنا-شرکت هواپیمایی یونایتد ایرلاینز آمریکا چهارشنبه شب اعلام کرد که پروازهای روزانه خود به مقصد تل آویو را تا پنجم ژوئن (۱۶خرداد) تمدید کرده است.

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه های صهیونیستی، لغو پروازهای این ایرلاین ۱۸ اردیبهشت ماه به پایان رسیده بود.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی ۱۱ اردیبهشت ماه اعلام کرد که شرکت هواپیمایی United Airlines پروازهای خود از نیویورک به مقصد تل آویو را یک هفته دیگر یعنی تا ۷ می (۱۸ اردیبهشت) تمدید کرده است.

ادامه لغو پرواز ایرلاین آمریکایی به سرزمین های اشغالی چند هفته پس از آن صورت می گیرد که سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی اول اردیبهشت ماه جاری گزارش داد که لغو پروازها به اسرائیل در حال افزایش است و ایرلاین‌های دیگری از توقف پرواز خود به تل آویو خبر می‌دهند.

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی (کان) در این باره اذعان کرده بود که برخی از ایرلاین‌ها اعلام کردند که در ماه‌های آینده حاضر نیستند به فعالیت خود در فرودگاه بن گوریون ادامه دهند.

این گزارش خود چند روز پس از آن منتشر شد که با حمله تنبیهی و مشروع ایران به سرزمین‌های اشغالی، تعدادی از شرکت های هواپیمایی بین المللی، پرواز به مناطق اشغالی فلسطین را متوقف کرده و اعلام کردند برای برپایی پروازها باید تصمیم گیری مجدد کنند.

حمله گسترده پهپادی و موشکی ایران به سرزمین‌های اشغالی موجب شد تا بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی در پرواز به مناطق اشغالی فلسطین تجدید نظر کنند.

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha