۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۵۱

پژمانفر در گفت‌وگو با مهر:

حضور مردم در دور دوم انتخابات «امنیت‌آفرین» است

حضور مردم در دور دوم انتخابات «امنیت‌آفرین» است

نماینده مردم مشهد در مجلس درباره اهمیت دور دوم انتخابات مجلس، گفت: حضور مردم پای صندوق‌های رأی باعث افزایش اقتدار کشور و امنیت‌آفرین است و موجب پیشرفت کشور خواهد شد.

حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: از آنجایی که برخی از نمایندگان تهران و همچنین تعدادی از شهرهای بزرگ هنوز مشخص نشده، دور دوم انتخابات اهمیت بسیار زیادی دارد و بسیار مهم است چه افرادی به مجلس دوازدهم راه یابند.

وی تاکید کرد: به لحاظ اهمیت هیچ تفاوتی بین مرحله اول و دوم انتخابات وجود ندارد و اساساً بین نماینده‌ای هم که در مرحله اول انتخابات یا مرحله دوم انتخاب شود، هیچ تفاوتی وجود ندارد. افراد چه در مرحله اول و چه در مرحله دوم انتخابات مجلس رأی بیاورند، همگی نمایندگان مردم و در یک سطح هستند و یک کرسی در مجلس شورای اسلامی دارند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امیدوارم مردم در مرحله دوم انتخابات مجلس نیز مانند مرحله اول احساس تکلیف کرده و آگاهانه در حوزه‌هایی که به دور دوم راه یافته است، پای صندوق‌های رأی بیایند و ۴۵ نماینده باقی مانده مجلس دوازدهم را مشخص کنند.

منتخب مجلس دوازدهم ادامه داد: امیدواریم مردم مشارکت خوبی در دور دوم انتخابات مجلس داشته باشند. ۴۵ نماینده از مجلس دوازدهم باقی مانده که جمعیت قابل توجهی است و قطعاً این ۴۵ نفر در آینده مجلس شورای اسلامی تأثیر زیادی خواهند داشت.

پژمانفر ادامه داد: از آنجایی که یک نماینده هم می‌تواند در تصمیم‌گیری‌ها بسیار مثمرثمر باشد و و مسائل مختلفی را در مجلس شورای اسلامی دنبال کند، اهمیت ۴۵ نماینده باقی مانده مجلس دوازدهم بسیار زیاد است. امیدواریم در مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم نیز مانند مرحله اول شاهد انتخابات پرشور و با نشاط باشیم.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مردم پای صندوق‌های رأی باعث افزایش اقتدار کشور و امنیت آفرین است و می‌تواند موجب پیشرفت کشور شود. از سوی دیگر، حضور گسترده ملت پای صندوق‌های رأی به دنیا این پیام را می‌دهد که فشارهای اقتصادی باعث نشده است که حضور مردم ما در عرصه‌های مهمی مانند انتخابات کمرنگ شود و مردم ما همواره ثابت کرده‌اند که پای انقلاب و آرمان‌های آن ایستاده‌اند.

کد خبر 6099087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha