معاون وزیر ارتباطات: رفع کمبودهای زیرساختی پست کرمان در دستور است

کرمان-ایرنا- معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه کمبود زیر ساخت‌های این استان از نظر فیزیکی و تجهیزات در دستور کار پست قرار گرفته است گفت: این مشکل با بازگشت سرمایه اصلی به جایگاه خود رفع می‌شود.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی پست کرمان، محمود لیایی روز پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل پست استان کرمان افزود: ظرفیت خوبی در زیرساخت استان کرمان وجود دارد که امیدوارم با برنامه ریزی مناسب تری بتوانیم این ظرفیت را در بُعد قانونی فعال کنیم.

وی کمبود فضای عملیاتی در استان کرمان را از مشکلات حوزه پست اعلام کرد و اظهار داشت: انتظار داریم که مسئولان استانی منابع و اعتبارات بیشتری را به پست و تجهیز زیرساخت های این اداره کل هدایت و به رفع مشکلات این حوزه کمک کنند.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان کرد: در تلاش هستیم تا با بهره‌گیری از توانمندی مدیران استان از ظرفیت‌های پست در مناطق مختلف استان به نحو احسن استفاده شود، ضمن آنکه در بحث هوشمندسازی پلاک‌های پستی، پروژه ملی «جی‌نف» و استانداردسازی امکان کمک خیلی خوبی به پروژه‌های استان می شود.

وی یادآور شد: امیدواریم با تعامل مثبتی که برقرار شده مسئولان استان با این ظرفیت‌ها آشنا شوند؛ قطعا از مسیر پروژه جی‌نف(اتصال نقشه و آدرس به کدپستی)می‌توانیم به سایر دستگاه‌های اجرایی استان کمک‌های قابل توجهی کنیم.

معاون وزیر ارتباطات: رفع کمبودهای زیرساختی پست کرمان در دستور کار قرار دارد
سعید مقیمی نژاد به عنوان مدیرکل جدید پست استان کرمان معارفه شد

لیایی گفت: مکلف هستیم به عنوان مرجع و متولی پایگاه داده «جی‌نف» این بانک اطلاعاتی را تا پایان دولت سیزدهم تکمیل و از این روش، کمک شایانی به سرشماری سال ۱۴۰۵ داشته باشیم.

وی تصریح کرد: امیدواریم با هوشمندسازی خدمات و زیرساخت های پستی و تدابیری که در این زمینه اتخاذ می‌شود خدمات با کیفیت تری به مردم ارائه کنیم.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: دوره پرشکوه پست استان کرمان را باهمت بیشتر کارکنان این اداره کل در پیش داریم و امیدوارم مدیرکل جدید این اداره کل بتواند با کارنامه خوبی که از خود به یادگار می‌گذارد، خیر و برکت را برای استان فراهم کند.

سعید مقیمی نژاد روز پنجشنبه طی آیینی با حضور معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست و مسئولان استانی به عنوان مدیرکل جدید پست استان کرمان معارفه شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha