بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تونی کروس: وقتی بارسلونا 4-2 به ژیرونا باخت، همگی داشتیم هات‌داگ می‌خوردیم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۲۲:۰۱

طرفداری | هافبک آلمانی باشگاه رئال مادرید در مورد بازی مقابل بایرن مونیخ و همچنین شکست بارسلونا برابر ژیرونا صحبت کرده است.

تونی کروس در حال پشت سر گذاشتن فصل فوق‌العاده‌ای آن هم در 34 سالگی است و هواداران رئال مادرید با توجه به درخشش او دوست دارند که مهندس آلمانی آنها حداقل یک فصل دیگر در ترکیب تیم محبوب‌شان بازی کند. کروس اما خاطره جالبی از قطعی شدن قهرمانی رئال مادرید در لالیگا پس از شکست بارسلونا مقابل ژیرونا دارد.

پاس گل‌ات به وینیسیوس

پاس من به وینیسیوس آنقدرها هم سخت نبود. فضای زیادی داشتم، سخت‌ترین قسمت این بود که توپ را با شدت مناسبی ارسال کنم تا او بتواند بدون اینکه نویر فرصتی برای مهار داشته باشد، در اولین فرصت کار را تمام کند.

وینی به عمق زد تا خودش را در فضای بین مدافعین بایرن قرار دهد. من فکر کردم که او مدافع پشت سرش را نمی‌بیند، بنابراین به او علامت کوچکی دادم که بچرخد و فرار کند! اون خیلی سریعه (می‌خندد).

خاطره جالب از شکست بارسلونا مقابل ژیرونا

ما بازی خودمان را بردیم و زمانی که بارسلونا 2-1 پیش افتاد، می‌خواستم به خانه بروم، اما همه به من گفتند که بمانم. 5 دقیقه بعد، بارسا 4-2 عقب افتاده بود. آن موقع همگی داشتیم هات‌داگ می‌خوردیم. همین که آن موقع نرفتم خانه، تصمیم خوبی بود.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *