۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۳:۳۴
کد خبر: 85471702
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیام تسلیت وزیر ورزش در پی درگذشت قهرمان پارادوومیدانی جهان

تهران - ایرنا - وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی پارالمپیک در پیامی، درگذشت رشید مسجدی دارنده طلای پارادوومیدانی جهان و پاراآسیایی هانگژو را تسلیت گفتند.

به گزارش پنجشنبه شب ایرنا، متن پیام وزیر ورزش به این شرح زیر است:

بسم‌ الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت تاثربرانگیز قهرمان و پهلوانی که بارها پرچم ایران را در رویدادهای رقابتی جهانی و آسیایی به اهتزاز درآورده‌بود، بسیار غم‌انگیز است.

زنده‌یاد رشید مسجدی فقط قهرمان پارادوومیدانی جهان در پاریس و بازی‌های پارآسیایی هانگژو نبود، او یک قهرمان ولایی با سجایای اخلاقی فراوان و دارای مرام پهلوانی بود.

مراتب اندوه فراوان خود را از درگذشت این قهرمان و پهلوان خستگی‌ناپذیر اعلام می‌کنم و با تسلیت به خانواده محترمش و جامعه‌ی ورزش برای آن قهرمان فقید از خداوند متعال، آمرزش و آرامش الهی و برای خانواده‌ی گرامی او صبر و سلامتی طلب می‌کنم.

همچنین غفور کارگری رییس کمیته ملی پارالمپیک نیز با صدور پیامی درگذشت رشید مسجدی ملی پوش ارزنده تیم ملی پارادو و میدانی را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

ضایعه درگذشت ناگهانی ملی‌پوش ارزنده تیم پارادوومیدانی رشید مسجدی موجب تاثر و تالم اینجانب گردید.

مرحوم مسجدی پس از درخشش در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو برای حضور در بازی‌های پارالمپیک پاریس آماده می‌شد و با انگیزه زیاد برای این رویداد تلاش می‌کرد و از امیدهای کاروان ایران برای کسب مدال طلا بود.

اینجانب از سوی خانواده پارالمپیک این ضایعه تلخ را به خانواده محترم مرحوم مسجدی و جامعه ورزش تسلیت و تعزیت می‌گویم و از درگاه ایزد متعال برای آن مرحوم طلب مغفرت و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسالت دارم.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha