۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۳:۴۳

پایگاه اسرائیلی «الیفالط»؛ جدیدترین هدف مقاومت اسلامی عراق

پایگاه اسرائیلی «الیفالط»؛ جدیدترین هدف مقاومت اسلامی عراق

براساس اعلام منابع خبری، مقاومت اسلامی عراق پایگاهی اسرائیلی را هدف قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که پایگاهی اسرائیلی را هدف قرار داد.

در همین ارتباط مقاومت اسلامی عراق گفته است که پایگاه اسرائیلی «الیفالط» در اراضی اشغالی را هدف حمله پهپادی قرار داده است.

دو شب پیش نیز، پهپادهای مقاومت عراق به مواضع دشمن صهیونیستی در بندر ایلات واقع در جنوب فلسطین اشغالی اصابت کرد. مقاومت اسلامی عراق با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که یک هدف حیاتی دشمن اشغالگر را در بندر ایلات (ام‌الرشراش) به وسیله هواپیماهای بدون سرنشین هدف گرفته است.

براساس این بیانیه، این هدف گیری مقاومت عراق دقیق بوده و پهپاد مورد نظر به هدف اصابت کرده است. همزمان شبکه عبری کان خبر از شنیدن صدای انفجاری بزرگ در آسمان ایلات داده و مدعی شده یک پرتابه در آسمان آن رهگیری شده است.

این برای چندمین بار است که بندر ایلات توسط نیروهای مقاومت عراق هدف قرار می‌گیرد.

چند شب پیش نیز مقاومت اسلامی عراق باردیگر اهدافی در جنوب مناطق اشغالی فلسطین را هدف قرار داد و همزمان اعلام کرد است که از طریق حملات پهپادی، پایگاه هوایی نظامی رژیم صهیونیستی در ایلات را هدف قرار داده است. به گفته مقاومت اسلامی عراق، مجاهدان این گروه سحرگاه پایگاه هوایی نظامی اشغالگران اسرائیل در ایلات واقع در جنوب فلسطین اشغالی را هدف قرار داده است.

مقاومت اسلامی عراق بامداد یکشنبه گذشته هم در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که در حمایت از مردم غزه و در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی بندر نفتی حیفا در فلسطین اشغالی را هدف قرار داده است. طبق اعلام مقاومت اسلامی عراق، حیفا با یک فروند موشک پیشرفته «الأرقب» مورد حمله قرار گرفته است.

در این بیانیه مقاومت اسلامی عراق آمده بود: رزمندگان ما، بندر حیفا در اراضی اشغالی فلسطین را با موشک کروز پیشرفته ارقب هدف قرار دادند. این عملیات در ادامه مقاومت در برابر اشغالگران و یاری مردم غزه و پاسخ به جنایاتی انجام شده که رژیم غاصب علیه زنان و کودکان و سالخوردگان فلسطینی مرتکب می‌شود.

از سوی دیگر تحولات در غزه در حالی ادامه دارد که گردان‌های قسام اعلام کرده است که یک دستگاه بولدوزر نظامی صهیونیست از نوع D۹ را در جنوب شرق محله الصبره در شهر غزه با راکت تاندوم هدف قرار داده است.

گردان‌های قسام اعلام کرد دو خودروی زرهی ارتش رژیم صهیونیستی را در جنوب محله الزیتون در شهر غزه با راکت ضدزره یاسین ۱۰۵ و بمب شواظ هدف قرار داده است.

گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس، نظامیان صهیونیست را در شرق رفح در جنوب نوار غزه در کمینی سخت گرفتار کرد.

قسام اعلام کرد که دهانه یک تونل را پس از رسیدن نظامیان رژیم صهیونیستی متشکل از ۳ خودروی زرهی و یک بیل مکانیکی منفجر کرده که بر اثر آن برخی از اشغالگران کشته و برخی دیگر زخمی شدند.

گردان‌های قسام همچنین نظامیان صهیونیست را در جنوب محله الزیتون در شهر غزه با گلوله‌های خمپاره در هم کوبید.

نیروهای شهید عمر القاسم تاکید کرد که نیروهای اشغالگر را در نزدیکی منطقه المطار در شرق رفح با موشک‌های ۱۰۷ هدف قرار داده است.

همچنین گردان‌های قدس اعلام کرد مرکز فرماندهی و کنترل نیروهای اشغالگر را در محور نتساریم در جنوب شهر غزه هدف حمله خمپاره‌ای قرار داده است.

کد خبر 6101711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha