چاپ کتاب به زبان عبری درباره رژیم صهیونیستی

تهران- ایرنا- مسئول غرفه انتشارات شهید صیاد شیرازی یکی از اقدامات این انتشارات را چاپ کتاب «آموزش پایه زبان عبری» عنوان کرد و گفت: رویکرد ما در انتشار کتاب‌های عبری، اطلاعاتی و امنیتی است که بیشتر مرتبط با رژیم صهیونیستی و چالش‌های موجود در این زمینه است.

پوریا زارع در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهار داشت: با شروع فعالیت انتشارات شهید صیاد شیرازی از سال ۱۳۸۳ تاکنون ۳۹۴ عنوان کتاب از سوی این انتشارات به چاپ رسیده که ۱۶۰ عنوان، مربوط به دفاع مقدس است.

وی خاطرنشان کرد: کتاب در کمین گل سرخ نوشته محسن مومنی شریف از انتشارات سوره مهر درباره نقش شهید صیاد شیرازی در دوران دفاع مقدس است که از سوی انتشارات مزین به نام این شهید به ۹ زبان زنده دنیا از جمله ترکی استانبولی، عربی، انگلیسی، فرانسه، اردو، آلمانی، ترکی، آذری و پشتو ترجمه شده است.

مسئول غرفه انتشارات شهید صیاد شیرازی گفت: چون انتشارات وابسته به ارتش است کتاب در کمین گل سرخ با دید انتفاع به چاپ رسید و ما به دنبال پر رنگ کردن نقش شهید صیاد شیرازی به عنوان یکی از فرماندهان حوزه دفاع مقدس بودیم. این شهید والامقام در درجه سرگردی دو درجه تشویقی از حضرت امام (ره) می گیرند و با درجه سرهنگ تمام به عنوان فرمانده نیروی زمینی ارتش در دوران دفاع مقدس منصوب می شود.

زارع تصریح کرد: کتاب های؛ ناگفته جنگ نوشته سید تراب ذاکری از جانبازان و فرماندهان دوران دفاع مقدس، ولایت و دفاع مقدس درباره نقش حضرت آقا در دوران دفاع مقدس، بررسی، یادمان های دفاع مقدس، دفاع ولایی، اطلس دفاع مقدس از شاخص ترین و پرفروش ترین کتاب های این انتشارات است.

وی یادبود شهید سرلشگر ولی الله فلاحی و شهدای جامع اطلاعات ارتش جمهوری اسلامی را از کتاب های در دست چاپ این انتشارات برشمرد و گفت: کتاب هایی با موضوعات فضای سایبر، شبکه های اجتماعی ، جنگ نیابتی، تحلیل اطلاعات، اخلاق اطلاعاتی، سواد رسانه مدیریت بحران، پدافند غیرعامل، دیپلماسی دفاعی از سوی این انتشارات منتشر شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha