۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۰۶
کد خبر: 85471831
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کاپیتان رئال در رادار سعودی‌ها

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۰۶
کد خبر: 85471831
کاپیتان رئال در رادار سعودی‌ها

تهران- ایرنا- کاپیتان پرافتخار رئال‌مادرید که قصد جدایی از کهکشانی‌ها را دارد، مورد توجه باشگاه‌های عربستانی قرار گرفته است.

به گزارش ایرنا، قرارداد ناچو فرناندز کاپیتان رئال مادرید در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و وی به عنوان بازیکن آزاد می‌تواند تیم جدیدش را انتخاب کند. هر چند رسانه‌های ورزشی معتبر جهان از احتمال حضور ناچو در فوتبال ایتالیا خبر می‌دهند، اما فابریتزیو رومانو خبرنگار معروف ایتالیایی از جدیدترین مشتریان این بازیکن پرافتخار فوتبال جهان پرده برداشت.

رومانو پس از صعود تیم رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا، نوشت: ناچو در پایان این فصل بازیکن آزاد محسوب می‌شود و اکنون در حال بررسی گزینه‌های مختلف است. او پیشنهاداتی را از لیگ‌های آمریکا و اسپانیا دارد. البته برخی از رسانه‌های ایتالیایی از پیشنهاد اینتر نیز سخن گفتند اما ناچو تمایلی به ماندن در فوتبال اروپا ندارد.

ناچو بعد از جدایی کریم بنزما بازوبند کاپیتانی رئال را به بازو بست و در این فصل لالیگا را فتح و به دنبال قهرمانی در بالاترین تورنمنت فوتبال اروپا است. اکنون شنیده می‌شود، باشگاه‌های مطرح عربستان در تلاش هستند تا او را به خدمت بگیرند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha