اپل نسخه آی‌تیونز ویندوز را به‌روزرسانی کرد

اپل به‌روزرسانی جدیدی برای آی‌تیونز در سیستم‌عامل ویندوز منتشر کرد. این به‌روزرسانی پشتیبانی از مدل‌های جدید آیپد ایر و پرو را به‌ارمغان می‌آورد.

به‌گزارش تک‌ناک، اپل در حال انتشار به‌روزرسانی جدیدی برای نرم‌افزار آی‌تیونز روی سیستم‌عامل ویندوز است. با اینکه این نرم‌افزار دیگر در نسخه‌های جدید مک‌او‌اس وجود ندارد، همچنان روی سیستم‌عامل‌های مایکروسافت، یعنی ویندوز ۱۰ و ۱۱، در‌دسترس است.

نئووین به‌نقل از MacRumors می‌نویسد که جدیدترین به‌روزرسانی iTunes با شماره‌ نسخه ۱۲.۱۳.۲، پشتیبانی از مدل‌های جدید آیپد ایر ۱۱ و ۱۳ اینچی با پردازنده M2 و آیپد پرو ۱۱ و ۱۳ اینچی با پردازنده M4 را ارائه می‌کند.

آی‌تیونز ساده‌ترین راه برای لذت‌بردن از موسیقی و فیلم و برنامه‌های تلویزیونی است و به شما امکان می‌دهد تا همه آن‌ها را به‌راحتی سازمان‌دهی کنید. همچنین، iTunes خانه‌ سرویس استریم موسیقی اپل موزیک است که در آن به میلیون‌ها آهنگ و کل کتابخانه‌ موسیقی خود بدون هیچ‌گونه تبلیغاتی می‌توانید گوش دهید.

اپل با وجود انتشار به‌روزرسانی‌های نسبتاً مکرر برای آی‌تیونز، به‌تدریج از این ابزار مدیریت رسانه‌ای نمادین فاصله می‌گیرد. کاربران ویندوز ۱۱ می‌توانند به برنامه‌های بسیار جدیدتر برای سرویس‌های اپل مانند Apple Music و Apple TV و iCloud دسترسی داشته باشند. همه این برنامه‌ها از فریم‌ورک‌های پیشرفته ویندوز با رابط کاربری زیبا استفاده می‌کنند که برای زیبایی‌شناسی ویندوز ۱۱ بهینه‌سازی شده است.

گفتنی است که iTunes فقط برای پخش فیلم و موسیقی نیست؛‌ زیرا این برنامه به صاحبان آیفون و آیپد امکان مدیریت دستگاه‌هایشان، پشتیبان‌گیری از اطلاعات، به‌روزرسانی نرم‌افزار و… را می‌دهد. با‌این‌حال، شما می‌توانید همه‌ این کارها را از‌طریق برنامه‌ جدید Apple Device انجام دهید که در فروشگاه مایکروسافت نیز دردسترس است.

به این نکته توجه کنید که برنامه‌های جدید اپل برای ویندوز ممکن است در‌کنار آی‌تیونز به‌خوبی کار نکنند؛ بنابراین، باید از یکی از آن‌ها استفاده و دیگری را حذف کنید. اگر دوست دارید کارهای مربوط به اپل را به روش قدیمی روی دستگاه ویندوزی خود انجام دهید، برای دریافت جدیدترین نسخه iTunes به وب‌سایت رسمی یا فروشگاه مایکروسافت مراجعه کنید.

در‌حال‌حاضر، نسخه ویندوز آی‌تیونز از ویندوز ۱۰ و ۱۱ پشتیبانی می‌کند. ویندوز ۷ دیگر پشتیبانی نمی‌شود؛ اما در‌صورت نیاز می‌توانید نسخه‌های قدیمی‌تر iTunes را از وب‌سایت رسمی دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.