پیش‌بینی جنسیت جنین به روش چینی+جدول

آیا در مورد نمودار پیش‌بینی جنسیت جنین به روش چینی چیزی شنیده‌اید؟ شایعه شده است که پیش بینی جنسیت جنین به روش چینی بیش از ۹۰ درصد در تعیین پسر یا دختر بودن نوزاد بر اساس سن مادر در ماه بارداری دقیق است.

پیش‌بینی جنسیت جنین به روش چینی+جدول

آیا در مورد نمودار پیش‌بینی جنسیت جنین به روش چینی چیزی شنیده‌اید؟ شایعه شده است که پیش بینی جنسیت جنین به روش چینی بیش از ۹۰ درصد در تعیین پسر یا دختر بودن نوزاد بر اساس سن مادر در ماه بارداری دقیق است. این نمودار که بیش از ۷۰۰ سال قدمت دارد و در مقبره امپراتوری در پکن پیدا شده است ظاهراً بر اساس I-Ching که ترکیبی از یین و یانگ، پنج عنصر و هشت تریگرام است، کار می‌کند. شاید سوال بپرسید که یین و یانگ چه می‌دانند که کدام اسپرم به تخمک نفوذ می‌کند؟! با این حال، امتحان کردن آن خالی از لطف و سرگرمی نیست. با پینو بیبی همراه باشید تا با این روش جذاب و پرطرفدار پیش بینی جنسیت فرزند آشنا شوید. اگر به این سبک گمانه زنی درباره جنسیت کودک علاقه دارید مقالات پیش بینی جنسیت جنین بر اساس باورهای اساطیری و آزمایشات خانگی و افسانه‌ها و داستان‌های برای پیش‌بینی جنسیت نوزاد را نیز مطالعه کنید. به یاد داشته باشید این روش‌ها را مشاهدات و تحقیقات علمی اثبات نکرده‌اند بنابراین برای اطلاع از تعیین جنسیت مطمئن‌ترین روش استفاده از سونوگرافی است/

تعیین جنسیت جنین به روش چینی

آیا کودک شما دختر خواهد بود یا پسر؟ نمی‌توانید صبر کنید تا جنسیت کودک خود را بدانید؟ پس از این نمودار «پیش‌بینی جنسیت چینی» استفاده کنید تا ببینید آیا یک دختر در راه دارید یا یک پسر؟!

البته باید خاطر نشان کنیم که این روش علمی نیست و صرفاً جهت سرگرمی و کوتاه کردن انتظار شما در دوران بارداری است. شاید بارها از خود پرسیده‌اید که چرا باید منتظر سونوگرافی سه ماهه دوم بارداری باشید تا جنسیت نوزادتان را مشخص کند، در حالی که می‌توانید از روش‌های سرگرم کننده استفاده کنید. نمودار پیش بینی کننده جنسیت چینی، قرن‌هاست که مورد استفاده بسیاری از افراد قرار گرفته است. باید بگوییم که نمودار پیش بینی جنسیت فرزند به خانواده امپراتوری سلسله چینگ برمی‌گردد. طبق افسانه، نمودار اصلی پیش بینی جنسیت در یک مقبره سلطنتی باستانی بود که سالیان بعد کشف شده است. شنیده‌ها حاکی از آن است که این نمودار بر اساس ینگ و یانگ (مفهوم یگانگی و تضاد) کار می‌کند.

دقت نمودار پیش‌بینی‌کننده جنسیت چینی

شاید سوال کنید که نمودار چینی پیش بینی دختر و یا پسر بودن جنین چقدر دقیق است؟ اگر بخواهیم منصف باشیم، این نمودار دقیقاً مبتنی بر فکت‌های علمی نیست، بنابراین هیچ مدرک واقعی دال بر کارکرد این نمودار وجود ندارد. برخی از افراد معتقدند که پیش بینی جنسیت نوزاد با روش چینی ۹۰ درصد دقیق است، اما پینو بیبی معتقد است ۵۰ درصد احتمال درستی آن وجود دارد (زیرا در هر صورت احتمال دارد فرزند شما دختر و یا پسر باشد!!).

اگر می‌خواهید کمی دقیق‌تر باشید، می‌توانید وقتی سونوگرافی سه ماهه دوم بارداری خود را انجام می‌دهید که معمولاً بین هفته‌های ۱۸ تا ۲۲ بارداری انجام می‌شود، جنسیت کودک‌تان را بدانید. یا اگر صبر و شکیبایی بیشتری دارید، می‌توانید تا روز بزرگ تولد فرزندتان تحمل داشته باشید، تا از جنسیت او مطلع شوید.

تعیین جنسیت

نحوه استفاده از نمودار جنسیت تولد چینی برای انتخاب جنسیت

نمودار جنسیت تولد چینی، یک روش باستانی پیش‌بینی جنسیت، روشی جالب برای حدس زدن جنسیت یک کودک متولد نشده است. برای استفاده از نمودار، فقط به دو اطلاعات نیاز دارید (ماه قمری لقاح و آمیزش و سن قمری مادر در زمان بارداری). در ستون عمودی این نمودار سن مادر از ۱۸ سالگی تا ۴۵ سالگی به ترتیب لیست شده است و در ستون افقی ماه لقاح یا انجام مقاربت درج شده است نقطه تلاقی این دو (محل تلاقی ستون و ردیف) نشان دهنده جنسیت جنین است. هیچ مدرکی دال بر دقیق بودن نمودار جنسیت تولد در چین وجود ندارد، اما برخی افراد به آن سوگند یاد می‌کنند و بسیار به آن اعتقاد دارند در حالی که بیشتر مردم از آن صرفاً برای سرگرمی استفاده می‌کنند.

تشخیص جنسیت

مرحله اول سن قمری مادر را در زمان لقاح بیابید. چینی‌ها از تقویم قمری استفاده می‌کنند که با تقویم قمری عربی، میلادی و هجری – شمسی متفاوت است. به همین دلیل، شما باید سن مادر را بر اساس تقویم قمری محاسبه کنید، نه تقویم میلادی و یا شمسی. در اینجا یک لینک برایتان می‌گذاریم که با آن می‌توانید تاریخ تولد خود را به انواع تقویم‌ها تبدیل کنید. می‌توانید از اپلیکشین تبدیل تقویم‌ها به یکدیگر استفاده کنید اپلیکیشن ProDate را از مایکت Meyket دانلود نمایید.

همانطور که در عکس شماره گذاری شده است. شماره یک ایکون تبدیل تاریخ تقویم ProDate است. وقتی برنامه را اجرا می‌کنید تصویر شماره ۲ باز می‌شود که به طور پیش فرض تاریخ همان روز را تبدیل کرده است همانطور که مشاهده می‌کنید که شما قادر خواهید بود به ۷ صورت دیگر این تاریخ را تبدیل کنید که گزینه یکی مانده به آخر تاریخ چینی است. یکی از منوهای سبز رنگ بالا را که تمایل دارید به آن تاریخ تبدیل بشود انتخاب کنید که جهت استفاده از نمودار چینی باید تاریخ هجری شمسی راب به تاریخ قمری چینی تبدیل کنید. منو را که انتخاب کنید، پنجره‌ای جدیدی باز می‌شود (تصویر شماره ۳) در این بخش تاریخ مورد نظر خود را وارد می‌کنید برای مثال تاریخ ۱۰ بهمن ۱۳۵۷ را وارد می‌کنیم. سپس بر روی دکمه تبدیل ضربه بزنید تا تاریخ مورد نظر به قمری چینی تبدیل شود. در پنجره جدیدی که باز شده است (تصویر شماره ۴) تاریخ مورد نظر شما تبدیل شده است برای مثال اینجا ۱۰ بهمن ۱۳۵۷ به سال چینی، سال قوی نیل (سال گوسفند) است و تاریخ آن چیزی بین تاریخ روز هشتم از ماه یازدهم سال ۱۳۵۷ تا ۲۶ ماه یازدهم سال ۱۳۵۸ قمری چینی است.

اول از همه به هر سنی که در حال حاضر هستید یک سال اضافه کنید. الان ۳۲ سال دارید؟ طبق تقویم چینی، شما حداقل ۳۳ (احتمالاً ۳۴) سال دارید. این به این دلیل است که چینی‌ها بر خلاف غربی‌ها و مردم خاورمیانه، ۹ ماه اول را که در رحم سپری می‌کنند، به سن کودک می‌افزایند. بنابراین هنگامی که یک نوزاد متولد می‌شود، طبق تقویم قمری چینی یک ساله است.

اگر بعد از ۲۲ فوریه (اسفند ماه) متولد شده‌اید، سن میلادی خود را در نظر بگیرید، یک عدد به آن اضافه کنید (تقریباً از سالی که در رحم مادر خود گذرانده‌اید) و کار تمام است. اگر ۱۷ سال دارید و در ۱۱ جولای (تیر ماه) متولد شده‌اید، طبق تقویم قمری ۱۸ ساله هستید.

اگر قبل از ۲۲ فوریه متولد شده‌اید، باید بدانید که آیا در سالی که متولد شده‌اید، تولد شما قبل از سال نو چینی است یا بعد از آن. اگر قبل از سال نو چینی متولد شده‌اید، یک سال دیگر به سن میلادی خود اضافه کنید.

به عنوان مثال، شما متولد ۷ ژانویه سال ۱۹۹۰ میلادی (معادل ۱۸ دی ۱۳۶۸ خورشیدی) هستید. سال نوی چینی در سال ۱۹۹۰ میلادی در ۲۷ ژانویه (۷ بهمن) اتفاق افتاد، به این معنی که طبق تقویم قمری شما قبل از سال نوی چینی متولد شده‌اید. این باعث می‌شود در سال‌های قمری، دو سال پیرتر از تقویم میلادی باشید.

ماه قمری را که در آن باردار شده‌اید را تعیین کنید. اگر هنوز باردار نشده‌اید، ماهی را تعیین کنید که دوست دارید باردار شود، شاید هم برای اطمینان از درستی این نمودار چینی بد نیست بر اساس جنسیت فرزندتان که متولد شده است عمل کنید یا اگر طی سونوگرافی جنسیت فرزندتان را می‌دانید از این نمودار استفاده کنید و آن را راستی آزمایی کنید. برای این سنجش و راستی‌آزمایی یادتان باشد باید تاریخ‌ها را بر اساس زمان لقاح و سن بارداری‌تان تعیین کنید نه زمان فعلی.

ساده‌ترین راه برای تبدیل ماه واقعی یا ماه مورد نظر لقاح (تخمک‌گذاری) به تقویم قمری استفاده از مبدل آنلاین است. «تبدیل تقویم میلادی به قمری چینی» را در صفحه سرچ گوگل تایپ کنید و یک سایت یا اپلیکیشن برای آن پیدا کنید.

با استفاده از نمودار بالا، محل تلاقی سن قمری و ماه لقاح‌تان را پیدا کنید. از سن قمری خود در زمان لقاح شروع کنید و درست حرکت کنید تا زمانی که ماه قمری باردار شدن‌تان را پیدا کنید. این نمودار دو قسمت صورتی و آبی رنگ است که در آن‌ها به ترتیب حروف G که معرف دختر است و B که معرف پسر است، نقش بسته است محل تلاقی دو تاریخ گفته شده یعنی سن بارداری و ماه لقاح در یکی از این خانه‌ها خواهد بود که نشان دهنده جنسیت فرزند شماست.

اطلاعات تکمیلی در مورد تعیین جنسیت

در حالی که بسیاری از خانواده‌ها از نمودار تولد چینی پس از باردار شدن استفاده می‌کنند، برخی از زوج‌ها برای انتخاب پسر یا دختر به طور خاص به تقویم تولد قبل از لقاح نگاه می‌کنند. فرزند شما از هر جنسیتی که باشد، مطمئناً او را دوست خواهید داشت. اما اگر بتوانید از قبل از جنسیت فرزند خود اطلاع داشته باشید بدین ترتیب شما می‌توانید تاریخ لقاح را تعیین کنید و بر اساس سنی که قصد بارداری دارید احتمال پسردار شدن یا دختردار شدن‌تان را بالا ببرید. همین جا توصیه می‌کنیم مقاله مربوط به شستشوی واژن برای تعیین جنسیت نوزاد را مطالعه کنید که مقاله‌ای علمی است و بر اساس تحقیقات پژوهشی راهکارهایی را برای افزایش احتمال دختر یا پسردار شدن در اختیار شما قرار می‌دهد.

به یاد داشته باشید که پیش بینی دقیق همیشه شامل قرائت‌های صحیح تقویم قمری چینی و تاریخ‌های بر اساس زمان لقاح است. ‌نمودارهای تولدی که از تقویم قمری به عنوان راهنما استفاده نمی‌کنند دقیق نیستند. برخی جدول‌ها و نمودارهای ارائه شده بر اساس تقویم چینی نیستند مراقب باشید که از تقویم میلادی استفاده می‌کنند (گر چه این کار جنبه سرگرمی دارد و انقدرها هم مهم نیست که حساسیت داشته باشید اما دقت کنید نمودار بر اساس چه تاریخی است که در محاسبات اشتباه نکنید).

مطمئن شوید که تاریخ‌ها را بر اساس تاریخ لقاح (تاریخ آمیزش و مقاربت) و با در نظر گرفتن سن مادر انتخاب می‌کنید. برای پیش بینی جنسیت فرزندتان در اینده انتخاب کنید که در زمان لقاح چند ساله خواهید بود، نه این که در حال حاضر چند ساله هستید.

لازم است بدانید که هیچ مبنای علمی برای تایید نمودار تولد چینی وجود ندارد. علم نتوانسته است صحت نمودار تولد چینی را تأیید کند، بنابراین در نظر داشته باشید که از نمودار صرفاً برای تعیین یا پیش‌بینی جنسیت فرزندتان استفاده کنید اما برنامه‌ریزی برای فرزندتان را بر اساس این حدس و گمان‌ها انجام ندهید. روش‌های مختلفی برای پیش بینی علمی جنسیت جنین شما وجود دارد (سونوگرافی، آمنیوسنتز، پرزهای کوریونی) اما یادتان باشد نمودار تولد چینی یکی از آن‌ها نیست باز هم تاکید می‌کنیم که این نمودار فقط جنبه سرگرمی دارد.

آیا می‌توان هویت جنسیتی جنین را با نمودار چینی پیش بینی کرد؟

این نمودار به عنوان نمودار پیش‌بینی جنسیت چینی شناخته شده است، اما باید توجه داشت جنسیت و با هویت جنسی گاهی اوقات به هم مرتبط هستند، اما گاهی اوقات نیز دو چیز جداگانه هستند. اساسی‌ترین تفاوت این است که جنسیت افراد در بدو تولد با ویژگی‌های جسمانی آن‌ها تعیین می‌شود، در حالی که هویت جنسیتی آن‌ها شامل این که چه کسی هستند و نحوه بروز خصوصیات می‌شود. بنابراین، در حالی که این نمودار پیش‌بینی جنسیت ممکن است پیش‌بینی کند که شما پسر یا دختر دارید، شما ممکن است جنسیت واقعی فرزندتان را تا زمانی که او بزرگ می‌شود، نتوانید شناسایی کنید، زیرا برخی از مشکلات و عارضه‌های هورمونی و ژنتیکی بر جنسیت فرد تاثیرگذار خواهند بود.

سخن آخر

اگر به دنبال تعیین جنسیت جنین (نوزاد) خود هستید پیشنها می‌کنیم برای سرگرمی هم که شده دو مقاله تعیین جنسیت جنین بر اساس روش‌های خانگی و تعیین جنسیت جنین بر اساس تغییرات بدن مادر را مطالعه کنید و همچنین اگر می‌خواهید به نحوی جنسیت نوزاد را برای دیگران فاش کنید از روش‌های گفته شده در دو مقاله افشای جنسیت نوزاد در مجله پینو بیبی استفاده کنید.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 136925

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر