«اندوخته آمیتیس» پربازده‌ترین صندوق هفته

صندوق‌ «اندوخته آمیتیس» با کسب ۱.۵۴ درصد بازدهی، عنوان پربازده‌ترین صندوق این هفته، صندوق های «ره آورد آباد مسکن» و «اعتماد کارگزاری بانک ملی ایران» مشترکاً با کسب ۰.۷ درصد بازدهی، در جایگاه دوم پربازده‌ترین صندوق‌های این هفته را از آنِ خود کردند.

در هفته‌ای که گذشت شاخص کل بورس روندی نزولی در پیش گرفت. شاخص کل بورس در این هفته با حدود ۴۲ هزار واحد کاهش به محدوده ۲,۲۳۹ هزار واحد رسید. در هفته منتهی به ۱۷ اردیبهشت ماه صندوق‌های با درآمد ثابت در راس صندوق‌های پربازده قرار گرفتند.
صندوق‌ «اندوخته آمیتیس» با کسب ۱.۵۴ درصد بازدهی، عنوان پربازده‌ترین صندوق این هفته، صندوق های «ره آورد آباد مسکن» و «اعتماد کارگزاری بانک ملی ایران» مشترکاً با کسب ۰.۷ درصد بازدهی، در جایگاه دوم پربازده‌ترین صندوق‌های این هفته و صندوق «مشترک سپهر تدبیرگران» با کسب ۰.۶۷ درصد جایگاه سوم پر بازده ترین صندوق های این هفته را از آنِ خود کردند. در هفته گذشته خالص ورود پول به صندوق‌های سرمایه‌گذاری مثبت بود.
ورود وجه نقد به کل صندوق‌های سرمایه‌گذاری ۴۲ هزار میلیارد ریال بود که صندوق‌های قابل معامله با ۲۹,۳۴۳ میلیارد ریال بیشترین ورود وجه نقد را داشتند. در این هفته صندوق‌های مختلط با خالص خروج ۲۴۷ میلیارد ریال بیشترین خروج وجه نقد را داشتند. نماگر خالص ارزش دارایی‌های صندوق‌ها در انتهای این هفته بر روی عدد ۸ میلیون و ۸۳۰ هزار میلیارد ریال ایستاد. صندوق‌ها به طور کلی ۳۲ درصد در سهام، ۳۶ درصد در اوراق با درآمد ثابت و ۲۷ درصد از دارایی‌ها را در وجه نقد و سپرده بانکی، سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

«اندوخته آمیتیس» پربازده‌ترین صندوق هفته

  • رضا حامدی‌فر - کارشناس بازار
کد خبر 495036

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • کارنامه صندوق های سرمایه گذاری در هفته گذشته

    کارنامه صندوق های سرمایه گذاری در هفته گذشته

    صندوق‌ «اختصاصی بازارگردانی یکم آسال»، «اختصاصی بازارگردانی پویا اطلس» و «اختصاصی بازارگردان گروه توسعه بهشهر» به ترتیب با کسب ۱۳.۶۵ و ۶.۱۷ و ۵.۲۸ درصد بازدهی، عنوان پربازده‌ترین صندوق‌های این هفته را از آنِ خود کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =