۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۲۶

امیر سیاری مطرح کرد؛

حضور ۱۳ ناشر ارتشی در نمایشگاه کتاب تهران

حضور ۱۳ ناشر ارتشی در نمایشگاه کتاب تهران

امیر دریادار حبیب‌الله سیاری به فعالیت گسترده ارتش در حوزه فرهنگ و صنعت نشر اشاره کرد و گفت: امسال ۱۳ ناشر از ارتش در نمایشگاه کتاب تهران حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن حضور در آیین رونمایی از آثار خود، با دست اندرکاران برگزاری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران دیدار کرد.

امیر سیاری به همراه هیات همراه در دیداری که با یاسر احمدوند رییس نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران داشت در خصوص نمایشگاه کتاب تهران گفت: طی سالیانی که نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود، سابقه نداشته که در نمایشگاه حضور پیدا نکنم. همیشه هم ناشران به ما لطف داشتند و کتاب‌های زیادی به ما هدیه می‌دهند و با تعداد زیادی کتاب از نمایشگاه خارج می‌شوم. احتمالاً فردا هم برای بازدید از غرفه‌ها و کتاب‌ها دوباره به نمایشگاه خواهم آمد.

وی افزود: ظاهراً سیزده ناشر از بخش‌های مختلف ارتش جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه کتاب حضور دارند. در واقع این تعداد ناشر باعث می‌شود که حجم کار ارتش در تولید محصولات مکتوب و فرهنگی نمایان شود.

در این دیدار، حسین دیوسالار مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور بین‌الملل نیز ضمن توضیحاتی در خصوص روند برگزاری نمایشگاه گفت: امسال کشور یمن به‌عنوان مهمان ویژه نمایشگاه انتخاب شده و نکته جالب، حضور پررنگ جبهه مقاومت در نمایشگاه کتاب است. در این دو روز استقبال خوبی از نمایشگاه صورت گرفته است و در نمایشگاه مجازی هم با حضور گسترده مردم مواجه بوده‌ایم.

یاسر احمدوند در ادامه ضمن خوشامدگویی به امیر دریادار حبیب‌الله سیاری و همراهان وی گفت: شما السابقون نمایشگاه هستید و همیشه در نمایشگاه حضور داشته‌اید. مجموعه فرهنگی ارتش در سالیان اخیر آثار خوب و مطلوبی تولید کرده و شخص شما هم به حوزه مطالعه و نشر توجه و اهتمام ویژه نشان داده‌اید. ظرفیت‌های زیادی هم در این مجموعه وجود دارد که می‌توان با استفاده از آنها نمادسازی از ناشران وابسته به ارتش صورت بگیرد. ما نیز همواره آماده حضور این ناشران در نمایشگاه کتاب هستیم.

کد خبر 6101735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha