مدارس تهران فردا چهارشنبه ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس تهران

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس تهران فردا چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ تعطیل است؟ پرداخته شده است.

مدارس تهران فردا چهارشنبه ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس تهران
صفحه اقتصاد -

با توجه به وضعیت آلودگی هوا فردا مدارس مقاطع ابتدایی شهرستان های استان تهران بجز فیروزکوه و دماوند و رودهن غیرحضوری و مجازی برگزار می شود.

با توجه به تشدید آلودگی هوای پایتخت و براساس مصوبه کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوای  تهران، کلاس‌های آموزشی پیش دبستانی و مقطع ابتدایی آموزش و پرورش در کلیه مناطق شهر تهران در روز چهارشنبه ۲۴ آبان ماه غیرحضوری و به صورت مجازی دایر است.

همچنین بر اساس این مصوبه فعالیت‌های ورزشی در فضای باز برای سایر مقاطع ممنوع می باشد.

هوای تهران در وضعیت قرمز است

شاخص آلودگی هوای تهران هم‌اکنون روی عدد ۱۵۱ قرار دارد. در وضعیت قرمز آلودگی هوا؛ افراد مبتلا به بیماری قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان باید از فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل خودداری ورزند.

بنابر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص آلودگی هوای پایتخت هم‌اکنون روی عدد ۱۵۱ قرار دارد و کیفیت هوا در وضعیت قرمز و ناسالم برای تمام گروه‌ها است.
 
در وضعیت قرمز آلودگی هوا؛ افراد مبتلا به بیماری قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان باید از فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج ازمنزل خودداری ورزند. افراد دیگر باید فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

یک سوم کارمندان تهران فردا چهارشنبه ، دورکار شدند

یک سوم از کارمندان کلیه دستگاه‌های اجرایی تهران در روز چهارشنبه می توانند از دورکاری استفاده کنند.

بر اساس تصمیم کارگروه مواقع اضطرار آلودگی هوای تهران، یک سوم از کارکنان کلیه دستگاه‌های اجرایی در روز چهارشنبه از دورکاری استفاده کنند.
به گزارش ایسنا؛ مقرر شد یک سوم از کارکنان کلیه دستگاه‌های اجرایی با اولویت افراد دارای بیماری‌های قلبی و عروقی، بیماری‌های زمینه‌ای، تنفسی و خود ایمنی و خانم‌های باردار و مادرانی که فرزند زیر ۷ سال دارند در روز چهارشنبه از دورکاری استفاده کنند.
کلیه مهد‌های کودک در روز چهارشنبه تعطیل اعلام می‌گردد.
آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • ناشناس

    هوا برای همه ی افراد ناسالمه چه برسه به بچه ها آخه این چه وضعشه؟ ما به خدا آبشش نداریم که فقط ابتدایی هارو تعطیل میکنید ... یعنی چی ما مریض شیم شما جواب میدید؟

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان