جمعه دهم فروردین ۱۴۰۳
درباره پارسیک

درباره وب سایت پارسیک

وب سایت پارسیک از اردیبهشت ماه ۱۳۸۱ فعالیت خود را در زمینه خدمات جست و جوی فارسی در وب شروع کرده است. پارسیک در طول سالهای فعالیت خود خدمات دیگری از جمله جستجوگر خبر را نیز عرضه کرده است. در سالهای اخیر با توجه به محبوبت بخش جستجوگر خبر (خبرخوان) بین کاربران سایت، پارسیک نیز با تمرکز بر این بخش بازطراحی شده است.

درباره خبرخوان پارسیک

امروزه صدها وب سایت خبری فارسی وجود دارند و اطلاع از آخرین اخبار آنها با بازدید روزانه از کدام از این سایتها وقت گیر است. خبرخوان پارسیک بصورت خودکار و لحظه ای صدها منبع خبری فارسی منتخب را پویش و آخرین سرخط اخبار آنها را نمایش میدهد. جمع آوری اخبار بصورت کاملاً خودکار از منابع خبری صورت میگیرد و نیروی انسانی نقشی در انتخاب سرخط اخبار ندارد و تمامی اخبار به وب سایت اصلی منبع خبری لینک شده است.

معرفی منابع خبری و عضویت در خبرخوان پارسیک

پارسیک مایل است همکاری نزدیکی با مدیران وب سایتهای خبری جهت تکمیل منابع خبری خود داشته باشد. عضویت و پویش منابع خبری در پارسیک میتواند باعث معرفی بهتر وب سایتهای خبری به کاربران و افزایش بازدید آنها شود. مدیران وب سایتهای خبری میتوانند جهت معرفی وب سایت خود یک ایمیل (همراه به اشاره به آدرس سایت) به آدرس پست الکترونیک پارسیک ارسال نمایند.

تماس با پارسیک

شما میتوانید از روشهای زیر با مدیران وب سایت پارسیک تماس بگیرید.

پست الکترونیک:

تلفن:
09123248349